sâmbătă, 1 iunie 2013

Voluntariat: Emotii inaintea finalei



   Buuun. A venit si ziua finalei. Abia astept, sincer. Am emotii, dar sunt constructive, ca deh...d'alea negative nu vrem. Cred, chiar cred, ca o sa iasa bine. N-am muncit la fel de mult ca anul trecut, dar nici competitia nu mai e la nivelul de atunci. 
    Am facut aseara aproape 3 ore de repetitii pe National Arena. Ne-am sucit, ne-am invartit, am avut si momente cand nimic nu iesea, dar se intampla. Asa e cand vrei sa faci ceva bine.
    Oricum, astept cu nerabdare sa vina momentul mult asteptat, sa ne facem treaba cat mai bine (sper eu) si....apoi sa ne bucuram de reusita. 
     Pentru cei care vor sa vada nu doar meciul, ci si festivitatea, va recomand sa va uitati diseara pe ProTv in jur de ora 20:30 (intrucat meciul va incepe la 20:45). Sa va uitati cu atentie la coregrafia noastra, cu precadere la steagul cu stema Stelei din 1989. Glumeam, desigur. Bucurati-va de spectacol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu