luni, 8 aprilie 2013

Perseverenta e favorabila

 
    Consider ca "perseverenta" este cuvantul care ma caracterizeaza cel mai bine. In general, cam tot ceea ce mi-am propus, am reusit sa obtin doar dupa multa- multa munca si dedicare. Nu ma compar cu alte persoane si nu spun ca sunt singura care a muncit etc., doar ca am uneori impresia ca imi ating telurile foarte greu si dupa ce am stors orice urma de energie pe care o mai aveam. Astfel, pe langa perseverenta si ambitie, a trebuit sa invat ce inseamna si rabdarea.
    Mda, treaba grea cu rabdarea asta. Pentru ca sunt genul de persoana care FACE si pana nu demult, rabdarea nu prea facea parte din planul meu de actiune. Am fost insa obligata de circumstante sa astept. Inevitabil. Enervant. Si frustrant. Dar deh, asta e, nu putem sa facem lucrurile sa se intample atunci cand vrem noi si cum vrem noi.
    Si totusi, ce bine e cand se vad roadele muncii noastre! Cred ca nu exista sentiment mai frumos decat sa simti ca ceea ce faci tu e bine, ca munca ta nu e in zadar, ca oamenii apreciaza ceea ce faci. Si mai ales dupa multi ani in care te-ai zbatut sa faci ceva, e pur si simplu minunat sa vezi ca apar incet-incet rezultatele. Sunt convinsa ca multi dintre voi ma inteleg in momentul acesta, tocmai de aceea tin sa va incurajez si sa va spun sa nu renuntati niciodata la telurile voastre, oricat de imposibile ar parea! Luptati pentru ele pana la capat!
    Curaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu