duminică, 7 aprilie 2013

De ce "Jurnalul unei fete chic" ?

    Am inceput sa scriu in "Jurnalul unei fete chic" acum vreo 4 ani. La inceput, a fost un caiet, un caiet special, dragut, pe care l-am primit cadou de la verisoara mea. Cumva, in felul ei, m-a sustinut mereu si m-a incurajat sa scriu mai mult, mai des, mai bine. Pentru asta, ii sunt extrem de recunoscatoare :).
    Inca de la inceput am stiut ce nume va primi "jurnalul" (nu spun jurnalul, pentru ca nu imi povestesc viata, ci scriu despre ceea ce vad, ce imi place, ce citesc, ce imi produce o anumita emotie/un anumit sentiment). Si, poate spre surprinderea multora, cuvantul "chic" nu s-a referit nicio secunda la moda, frumusete, stil. Ci l-am ales gandindu-ma la oameni care au o anumita cultura, o spiritualitate aparte, la oameni deschisi la minte si la cei care sunt inzestrati cu inteligenta emotionala.
    Da, stiu, chic inseamna eleganta, rafinament si tocmai despre asta e vorba: despre a avea o anumita eleganta in modul de a gandi si de a simti. Si voi avea si anumite postari in care voi critica anumite atitudini ale oamenilor, in speranta ca voi trage un semnal de alarma si poate, poate s-o mai schimba ceva in atitudinea lor. DAR voi critica mereu intr-un mod elegant, pentru ca asta ma defineste. De asemenea, voi scrie despre anumite campanii carora ma voi alatura, din dorinta de a schimba ceva si pentru ca imi place sa ma implic in diverse proiecte, atat cat imi permite timpul.
    Si, pentru ca am vazut ca blogul meu este urmarit si citit si de persoane din alte tari, am hotarat ca vor exista anumite postari pe care le voi scrie in limba engleza.
     Mai nou, pentru ca au fost persoane care mi-au sugerat acest lucru, am hotarat ca voi scrie si despre  moda si frumusete. Voi realiza de asemenea si review-uri, la carti, dar si la produse cosmetice pe care le testez. Prin urmare, pentru cerere de review-uri sau pentru orice altceva ati dori sa imi comunicati, va invit sa imi scrieti pe adresa mea de email, ank_ank92@yahoo.com sau sa imi lasati mesaje pe pagina de facebook a blogului.

    In final, vreau sa va multumesc tuturor celor care imi cititi blogul, fie ca este pentru prima data, fie ca il urmariti constant, un sincer MULTUMESC! ^^


Cu mult drag, 
Anca
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu