sâmbătă, 30 martie 2013

Despre viata...numai de bine


    Viata ne da mereu tot felul de lectii pe care avem nevoie sa le invatam pentru a reusi sa ne atingem telurile. Numai ea stie de ce avem nevoie si prin ce trebuie sa trecem pentru a ne crea pe noi, asa cum vrem sa fim.
    Viata ne pune deseori la incercari grele, pe care avem impresia ca nu le vom putea depasi. Si totusi, de cele mai multe ori reusim. Reusim sa ne autodepasim, reusim sa realizam mai multe decat ne-am fi imaginat, reusim sa fim mai buni si mai puternici. Desigur ca esecul ne pandeste la tot pasul, ne asteapta parca sa facem un pas gresit.
    Esecul nu e rau. Poate doar atunci, pe moment. Insa odata ce ne-am obisnuit macar putin cu prezenta lui inevitabila, vom fi capabili sa ne ridicam in picioare si sa o luam de la capat mai puternici, mai hotarati, mai pregatiti.
    Nu demult eram ingrozita de teama de esec. Pur si simplu nu voiam sa il iau in calcul. Era ca si cum pentru mine nu exista. Ma consideram foarte puternica si foarte capabila sa reusesc sa fac cam orice as fi vrut. WRONG! Am uitat ca sunt totusi om. Am uitat ca si esecul e parte din viata. Pana cand m-a lovit din plin. Ce a fost cel mai greu de acceptat a fost faptul ca am fost neputincioasa in fata lui. Pur si simplu nu am putut sa fac nimic ca sa il evit. Asa ca nu am avut incotro: a trebuit sa il accept si apoi sa invat sa o iau de la capat. Acum as putea spune chiar ca sunt foarte talentata la asta. :) Pot sa renasc exact ca pasarea Phoenix, din propria cenusa. Mi-a fost insa enorm de greu pana sa ajung sa invat din esecuri, sa le accept ca parte din viata de toate zilele. Dar acum sunt fericita sa spun ca POT!

P.S.: Ideea pentru acest articol m-a "lovit" astazi, in timp ce dadeam cu aspiratorul. De obicei cele mai bune idei imi vin atunci cand spal vasele sau cand fac baie, pentru ca apa ma ajuta sa fiu lucida si sa gandesc limpede. De data asta a fost diferit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu