marți, 13 noiembrie 2012

De ce scriu



           
           Ei bine, de ce scriu?
Scriu pentru ca asta este ceea ce ma defineste, ceea ce ma face sa ma simt bine, fericita si implinita. Scriu pentru ca ma invadeaza o multitudine de sentimente si mi-e teama ca se irosesc. Scriu pentru ca mi-e mai usor sa ma exprim asa, in scris. Scriu pentru ca VREAU si pentru ca sper ca intr-o zi sa-mi termin de scris romanele si poate, sa le si public. Scriu pentru ca am atat de multe idei si fiecare lucru care mi se intampla sau pe care il vad ma face sa am o alta perspectiva asupra vietii. Si sa vreau sa scriu despre asta. Scriu pentru ca imi place si pentru ca nu e nimic in lumea asta care sa mi se potriveasca mai bine. Si mai scriu pentru ca vreau sa ofer ceva…niste idei, niste ganduri, niste sentimente, sincere, din inima, cu caldura…
Nu stiu daca am talent sau nu, dar acum asta nu conteaza pentru mine. Scriu pentru mine si pentru cei care vor citi ceea ce scriu, pentru cei carora le pot oferi o parte din comoara mea de pret…
Scriu cand sunt multumita, fericita, implinita, de obicei cand mi se intampla lucruri bune. Ma gandesc ca am niste resurse nelimitate de optimism. J Dar ma inspira si situatiile dramatice, care iti rup inima, tristetea, melancolia, nefericirea.
Si de obicei mi-e mult mai usor sa exprim tot acest amalgam de sentimente in scris…Asa ca, iata, asta este ceea ce sunt !

Cu sinceritate, Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu