duminică, 11 noiembrie 2012

Astazi m-am trezit fericita!



            Astazi m-am trezit fericita si mi-am dat seama ca am o multime de motive sa zambesc.
            De fapt, de ce avem noi oamenii nevoie de motive pentru a fi fericiti? De ce nu putem pur si simplu sa ne bucuram pentru ca existam in acest minunat Univers, ca suntem sanatosi si ca putem face o multime de lucruri ?
Cred totusi ca putem invata sa ne apreciem mai mult viata cu toate intamplarile bune sau rele de care avem parte pentru ca, ei bine, ele sunt cele care ne ajuta sa ne definim ca oameni. Ele sunt cele care ne fac sa fim puternici, sa devenim mai intelepti, mai generosi, mai buni. Sau cel putin asa ar trebui sa fie.
Haideti sa facem cateva eforturi si sa invatam sa ne bucuram mai mult, sa zambim mai des ! Haideti sa apreciem mai mult natura, cu toate frumusetile ei exceptionale, sa ne bucuram de zambetul si chipul frumos al unui copil, sa ne inveselim din orice lucru mic, dar frumos pe care viata ni-l ofera !
Fiti fericiti si zambiti mai mult !

Cu dragoste, Lady A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu